2013/08/17

En bra känsla

Allt kan inte kännas jobbigt hela tiden, och fast långtifrån allt är perfekt med livet eller motivationen eller allt så har jag fått en underbar känsla av hopp på framtiden i kroppen. Som från ingenstans har kraften kommit tillbaka. Att tänka rätt och göra rätt känns just nu inte lika svårt. En dag i taget är mitt motto, och att vara 75% duktig är mitt mål. Det är fel att vara för sträng också. Det funkar inte i längden. Det slutar med att man blir galen av allt man inte får och vill bara ha ännu mer.

Men nu känns det bra på ett helt nytt sätt. Inte haft den här känslan på ett år, då nu skall jag verkligen försöka att ta och hålla fast vid den här känslan så länge den behagar stanna den här gången och hoppas att det skall leda mig framåt. När man är positiv så kan man göra nästan vad som helst. Nu kör vi!

Det var här jag började för ett och ett halvt år sedan.  Och här slutade jag i vintras. Nu är det dags för nästa etapp!
_________________________________________________________________________________

 Mina tankar går till A och J och lille E som har det så jobbigt just nu. Vill bara göra allt i min makt för att stödja er, ge er stryka och kraft och önska er lugn och ro framöver. Ni är mina hjältar för ni är tuffast i världen som orkat er igenom allt ni klarat redan.

 Vänliga hälsningar Hanna-Mirari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar