2013/02/02

Vilken vecka! :)

Först och främst, MELODIFESTIVALEN! Jag trodde inte att jag skulle bry mig ett uns om mellon, men ack... Nej. Tyvärr dök en japanskinspirerad småpojke upp och jag förvandlades (ännu en gång) till en tioårig liten flicka och satt och skuttade förtjust i soffan. Mer coola killar som YOHIO behövs. Som en frisk fläkt emot den ganska dumma kulturen bland killar att om man sticker ut så är man gay. Detta behövs!

Dessutom bjuder jag på dagens klädval, mina coola gula brillor bland annat. Jag fick faktiskt en helt äkta busvissling efter mig när jag var på promenaden på väg till mormor och morfar. Ett stort killgäng passerade och bakom mig hör jag ett helt äkta uppskattande visslande. Man undrar ju när det händer, men jag valde att ta det som en komplimang och det förgyllde min dag! :)

En god vän tipsade igår om soyagrädde istället för soyamjölk och det var helt perfekt! Nu har jag löst det problemet också! Tack för det Jenn!







1 kommentar: