2013/01/07

Rivstarten är igång!

Yes! Igår var min första dag, Söndagen den 6/1 2013 och nu har jag åtta veckor av Rivstart på G! Jag har hållit lchfdieten bra nu, och det som började med en dag med 2500 kcal efter de planerade avstegen, har landat på mer normala kcal nivåer idag och igår. Det hoppas jag håller i sig. Visst tror jag på lchf, men jag tror också på energi in vs energi ut. Jag räknar fortsatt för att det är något jag vant mig vid. Jag räknar även om jag fuskar. Även om jag ibland räknar det... hehehe.. först dagen efter får jag erkänna. De förs in så att jag får så bra koll i efterhand som möjligt. Jag tycker om att se vad jag gör i ett bredare perspektiv.

Igår satte jag igång med min träningsplan för att kunna springa 5K på de närmaste två månaderna också. Och det innebar en promenad på 2,5 km. Inte så farligt, så jag körde på i en km till förutom det. Och det kändes bra att ha gjort något fysiskt igår då jag startade Rivstarten. =)

Idag är det planerad vilodag.

Imorgon är det intervaller!
Ho och hej. Det är kul att vara igång igen.

Förresten, med nyårslöften och allt det där så rekommenderar jag alla som känner för det att sätta sig ned och rita/ klippa och klistra eller bara samla och sätta ihop sina "visionboards" för 2013 eller sin framtid. Se "The Secret: The law of attraction" igen och sätt dig ned och välj ut din framtid nu. Det är början på ett nytt år, och man känner att man har så många möjligheter så här års. I år kan vara ditt bästa år!

//Hanna-Mirari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar