2012/10/04

Indoorwalking!



 Så var det dags för bilder. Jag har fått gjort mycket som jag har längtat efter ett tag den senaste veckan och denna. Jag har gjort slingor i håret, för att försöka komma till en nyans som ligger närmare min naturliga färg. Problemet är väl mest att mitt hår är askblont (råttfärgat är väl mer sant) och det blekt väldigt lätt ljust. Det går på en blekning och det blir vitt. Vilket inte är ett problem alls egentligen, men iom att jag har färgat mitt hår rött och mörkare i omgångar så blir längderna gärna gula och orangea när man bleker dem. Och det försvinner inte oavsett om jag bleker en eller sju gånger. Jag har testat. I alla fall. Jag vill gärna vara lite blond, men jag vet att det finns inga genvägar. Jag vill inte ha en platina färg heller, jag vill ha en ljusare nyans av askblond helt enkelt. Inte gult dock! Men jag gör det lite i taget nu. Slingor är rätta vägen. (hoppas jag).

Sedan har jag också skaffat mig mina träningskort. Jag skaffade mig simkort på Vallhalla, som jag stolt visar upp på bilden längst ned. Och jag skaffade mig dessutom kort på friskis och svettis. Så igår så var jag och simmade igen. Och simmade 2 km. Inget mer att säga om det egentligen, förutom att jag kände mig lite otränad och seg i kroppen. Lite dålig kondis känsla. Duno why! Det var nog bara en off-dag kanske.

Och idag så tog jag mig i kragen och hoppade iväg med träningskläderna och hoppades helt enkelt att jag skulle hinna in på ett random pass på F&S. Och när jag kom dit var det 20 min kvar till ett Baspass i Indoorwalking. Som jag hoppade in på! (Efter lite krångel när jag i min snurriga värld hade försökt logga in med sportlifekortet som har gått ut dessutom, på F&S. Vilket jag inte märkte föräns jag frågade personalen.) *Face palm*

Och så en bild på min heta outfit dåligt tagen i dörrens fönster. Har man ingen bra helkroppsspegeln som man kan backa ifrån bra hemma får man ta vad man hittar!

Indoorwalking gick bra. Det var skönt! Det var snabbt, men jag hade klarat mer. Jag tror det är rätt känsla att gå från ett pass med. Även om jag gillar känslan av att vara helt slut också. Nästa gång kan jag köra hårdare i alla fall. Det är skönt att veta. Och imorgon är det kundalini-yoga då. Jag skall dit igen för första gången efter sjuk-månad. Hoppas inte att de är för arga för att jag inte dykt upp på ett tag. Men nu har jag i alla fall pengar för att betala för det också.

//Hanna-Mirari


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar