2012/10/05

Blev ingen yoga

Nej. Det blev ingen yoga för mig idag. Jag orkade helt enkelt inte vänta hela dagen på att få göra nått skoj kl 19.00 så jag sprang iväg redan vid 16 tiden (då jag gav upp) och hoppade in på Friskis & Svettis idag också. Jag såg att det fanns pass jag kunde gå på, såg att det fanns TVÅ pass efter varandra som skulle kunna funka med en 30 min vila emellan. Och ja, ni vet ju hur jag kan vara. Ibland måste man bara testa saker. Se om man klarar det, hur mycket orkar man, liksom? Och det gick jättebra! Visst var det jobbigt, men det skall det ju vara. Och när Indoorwalkingen var klar kände jag direkt att jag hade gjort rätt, jag var inte utmattad nog efter det passet för att känna mig helt nöjd. Så spinning på det då, jag kan säga att, ja, jag är trött. Men Ändå har jag inte nått min gräns. Så fort det gått tio min eller nått av vila så är jag tillbaka och känner.. Damn, jag vill ju göra mer. Det är slitigt, men det är också något med att slita som får mig att fån-le och nästan skratta. Kanske gör jag inte rätt riktigt. Kanske anstränger jag mig inte hårt nog? Det är så många frågor man har när man tränat ett tag, men egentligen inte har koll på något om ens egen form alls. Vad man orkar, när man borde testa, hur hårt man borde kämpa. Om jag håller takten eller är snabbare än många andra borde det ju räcka tycker man. Men ändå känns det som om jag kunde kört hårdare... Hur skall man tolka det? Jag vet inte om jag -vill- köra hårdare heller.... =S

Jaja. Hoppas ni har haft en härlig dag!
//Hanna-Mirari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar