2012/09/03

Sjuk sjuk sjuk

Yes. Jag är sjuk. Igår åt jag massa mat dessutom, för att halsmandlarna svullnat och jag stod inte ut riktigt, och jag fick inte gå ut och röra mig heller. Jag bara satt och slappade hela dagen. Och jag blev rastlös. Men också för att det var lite skönt att svälja när mandlarna är svullna. Idag känner jag nästan en känsla av att det nått öronen också. Slem och snuva och blä blä blä. Men det är ok. Jag litar på mig själv. Jag kan äta kasst en dag och återhämta mig och göra rätt igen. Jag har gjort det förr. Och jag åt inte ens sååå himla dåligt som jag hade kunnat göra. Jag åt bara mer än jag brukar. Men idag är en ny dag, och fast jag är sjuk kan jag i alla fall äta rätt. Det är illa nog att jag inte kan träna just nu. Men man måste ta det lugnt ibland också.
//Hanna-Mirari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar