2012/08/22

Utmaningen del 2.

Blå blommor!
Det närmar sig höst och det blir svårare att motivera sig att gå ut på promenaderna. Förmodligen mest för att jag har gått på så mycket promenader nu så att det börjar bli lite långtråkigt. Nu så satsar jag på att köra Utmaningen ihop med Jenn ett tag framöver, där vi skall fota en sak varje dag under vår promenad för att verkligen se till att vi kommer ut minst 30 min om dagen. (Eller det är i alla fall min målbild). Sedan är ju mitt problem mest att orka ut även när motivationen tryter. Jag lyckas riktigt bra med det nu, bättre än någonsin innan. Jag håller mig fast med tänder och klor kan man säga. Det blir ju lättare också i perioder, särskilt om man kommit in i en bra rutin. Men efter lite sommar-omställningar så har rutinerna rubbats och ordningen behöver återställas.

Dagens utmaning är att hitta en blå blomma - så nu ger jag mig ut för att leta i regnet!
//Hanna-Mirari

Ps. Jag har valt att begränsa vem som kan läsa bloggen. Mest för att det känns lite läskigt att det är så många som jag inte känner som hoppar in och läser. Det här är en personlig blogg som jag skriver för min egen skull, inte för att underhålla. Jag är jätte glad om folk känner hopp och motivation att läsa om mig, men det är inte därför jag skriver. Och därför så har jag gjort så här, tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar