2012/08/23

Mensvärk + ingen sömn = ?

Titeln på inlägget säger allt. Ingen kul dag, men i alla fall skönt att veta att det var vattenvikt - som dock ännu inte försvunnit. En sån här dag vill man bara ligga i soffan och moffa choklad, även om jag hittills faktiskt lyckats hålla mig undan från det. Jag hade kanske hoppats på lite lugn och ro dock, jag sov nästan ingen i natt på grund av värk och förmodligen också för att jag drack kaffe på kvällen och för att jag tog en middagslur på eftermiddagen. Men nu är jag i alla fall vaken igen. Väntar på mer kaffe och skall käka frukost/lunch. Sedan skall jag cykla iväg för att lämna tillbaka en lånad bok som ägaren vill ha tillbaka. Det är ganska okej väder idag så jag hoppas att det skall bli en rolig runda, om bara värktabletten ville ta och så.

Sedan fick jag mail ifrån kvinnan som anordnar Kundaliniyogan som är alldeles i närheten av mig, och hon sa att det var HELT OK att komma och testa gratis en gång. Så det blir iväg och leta efter vart det här ligger och testa riktig yoga för första gången. Vattenflaska + bekväma kläder + lånad yogamatta på plats. Skall bli spännande och sjukt läskigt. Men en sak i taget helt enkelt. Jag vill inte ha ont om jag skall klara den här dagen.

Jag skall även lyckas med uppdraget att hitta "en borttappad sak på stan". Så jag får leta medan jag cyklar och när jag går till yogan.
Hörs senare //H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar