2012/07/10

Zumba

Redo för Zumba
Sitter och förbereder mig på att gå på riktig Zumba, ett pass på riktigt. Det skall bli spännande! Och det är lika läskigt som det brukar vara att ge sig av någonstans. Men det känns ändå ok nu, till skillnad från innan. Kroppen känns bra, och stark, jag längtar efter att få röra lite på mig idag. Det är ok att det är en ny ledare, och något jag inte testat förut, jag har ju testat lite hemma innan. Jag vet vad det går ut på. Jag har varit på gymmet några gånger nu så det känns ok. Och efter en hel dag hemma med typ 7 tvättar tvätt och tvättvikning och lite handling av mat så känns det ganska skönt att få komma hemifrån. Sambon har lovat att laga mat och diska idag och han får ta hand om de sista maskinerna tvätt som väntar i torkrummet fortfarande. Det enda kassa är att det är regnigt väder och det är mindre kul att cykla då. Men ja, annars är allt fine.

//H-M

3 kommentarer: