2012/07/13

Den magiska gränsen hägrar

Jag har långt kvar till mitt mål, men just nu så har jag ett litet mål som ligger närmare, jag är på väg att klå det målet när som helst. Efter träningen igår så vägde jag 101,9. Idag nu på morgonen vägde 102,1 kg. Veckans första minus dag, men ja. Nu är det 2 kg kvar till den magiska gränsen, där jag går ned och blir tvåsiffrig. Det målet är viktigt att slå! Jag längtar!

Sedan är nästa magiska gräns inte förrän jag når ned till 82 kg (om är min lägsta vikt i vuxen ålder, och vilket jag nådde ned till år 2007 då jag promenerade mig ned från 116 kg till 82 kg. Nu skall jag klå det resultatet. Jag är bestämd på det!

Har haft en härlig vecka denna veckan. Zumban gick fantastiskt, sjukt jobbigt, svettigt, man fick kämpa och ta i för att klara det, men det gick mycket bättre än jag trodde det skulle gå, och några stunder så skrattade jag nästan högt för att det var så lustiga saker vi gjorde. Eller för att det blev fel. Men det var bara att bita ihop och köra på. Och efteråt var jag yr av trötthet på ett härligt sätt. Sedan dess har det blivit simning och cykling också. Jag klarade att simma 2,4 km igår, och slog mitt tidigare rekord där med 100 meter. Nästa gång satsar jag på 2,5 MEN jag kommer nog inte ha råd att simma någon mer gång denna månaden. Så jag får simma i sjön eller vänta.

Kram på er! //H-M

2 kommentarer:

  1. SJälvklart kommer du klara ditt mål! Inga tvivel =D

    SvaraRadera
  2. Du är duktig! :) Bara kämpa vidare!

    SvaraRadera