2012/06/08

Jäkla intervaller!

Jag måste ta itu med det här intervallerna idag! Jag drar mig från dem varje vecka. Jag har bara klarat av att göra intervallträning "på riktigt" en gång. Jag måste vara mer disciplinerad på det här. Varför har jag problem med intervallerna? Jo för att jag inte har något som kan säga till mig snabbt och enkelt när jag skall snabba på takten och när jag skall vila mellan. Det är för krångligt att ställa klockan varje jäkla minut jag skall gå fort och varje minut jag skall gå normalt. Undrar om Runkeeper kan fixa detta åt mig med? Måste kolla efter.
... Går och kollar...

Ok Cool! Det gick att skapa sin egen coaching på Runkeeper. Jag har nu gjort ett pass som upprepar sig tills jag slutar att gå och är på 2 minuter snabbt och 4 minuter långsamt. Skall bli kul att testa detta snart! Skitbra. Tänkte se om jag kan lasta på mig lite extra vikt idag också för att slå två flugor i en smäll.
//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar