2012/05/17

Ny design

Först och främst. Jag blev helt kär i ett av Melody clubs omslag så jag lånade det lite till min banner. All cred till Melody club. Lyssna på dem för dem är awsome! Jag har försökt att rensa lite ibland allt som stökade ned åt alla håll här på sidorna i bloggen. Så jag flyttade texten om vad som händer beroende på hur många steg du tar till sidan "träning" och jag flyttade mitt mantra till sidan "mantra". Så det är lite mindre plottrigt här. Men jag är inte helt nöjd ännu.

Så till nästa punkt på dagordningen. Jag har äntligen gått ned i vikt igen. Dumma lingonvecka som gav mig 2 kg extra vikt direkt. Nu har i alla fall de kilona försvunnit och jag är nere på minus på vågen igen. Det känns skönt. Skall se om jag får nått litet ras nu eller om jag bara går ned lite denna veckan. Oavsett, jag är glad om jag är på minus på vågen. Vilket ju är sjukt skönt. Beroende på hur jag klarar denna veckan så vet jag hur mycket pengar jag hade fått om jag hade varit med i "Älskling du är en tjockis!" programmet på teve. Det skall bli kul. Jag anar att jag ligger mellan 50.000 kr och 100.000 kronor. Man börjar ångra att man inte kan stå ut med tanken att vara med i teve. Men oavsett, viktminskningen är kanske inga pengar på banken, men det är hälsa för livet i alla fall.  Och jo, jag har klarat att gå 40 mil nu, sedan den 1 april. =)

Många kramar //H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar