2012/05/03

Nu hände det!

Jag var uppe på 118 kg igår, hade gått upp till det från 116,8 i söndags. Så helt knasigt att man kan gå upp så mycket så fort. Då är det inte fett man gått upp. (speciellt som jag ändå inte gjort något katastrof fel alls!) Och idag så försvann allt och jag vägde 116,6 istället. Det är jag tacksam för. PM till mig själv: Kom ihåg nu att jag samlar på mig vatten eller nått sånt ibland och att det försvinner efter ett tag och då rasar man till den vikt man borde ha om man fortsatt gått ned utan att man fått vatten i kroppen. Jag tror därför att jag kanske har lite mer vatten i kroppen och kan rasa lite till. XD men jag är tacksam om det bara är minus på hela veckan. Tacksam och glad och stolt! Kram på er alla och god morgon!
//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar