2012/05/07

Lite midnattsbloggande

Jag har inte bloggat på två dagar fick jag höra visst. Men jag har uppdaterat min vikt på viktsidan idag. Och jag har haft en lite vilo-aktig dag där jag bara gick 3 km igår. Men jag tog igen det idag när jag gick 16.5 km idag. Så jag har varit jätte duktig. Vad jag däremot har börjat att tappa på är att göra foto-utmaningarna. Jag har inte gjort gårdagens och inte dagens. Jag behöver helt enkelt inte motivationen av utmaningen för att komma ut varje dag längre. Jag går ut ändå. Men jag skall skärpa mig! Annars så är jag väldigt nöjd för idag gick jag in till stan, bytte ut mina tassar på mina stavar (som redan slitits sönder efter typ en vecka) och jag fick nya gratis. Så jag hoppas att de håller lite bättre. Jag är lite försiktigare med dem nu också tror jag. Och så gick jag hem igen. Det är på något sätt en slags frihetskänsla att kunna gå till stan till fots. Visst, det tar en och en halv timme att gå in, men liksom det är värt det! Det är en speciell sak att röra sig i stan eller i naturen till fots. Det är också underbart att slippa bussar och spårvagnar som jag tycker är ganska obehagliga faktiskt. XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar