2012/05/08

Det märks lite ju!


114 kg
Jag har organiserat mina bilder på mig själv nu och det märks att det händer saker! Jag vågade prova shortsen i storlek 46 idag och visst de sitter ganska så tajt runt låren, men jag kunde stänga dem nu! Jag märkte dock att knappen förmodligen inte skulle klara allt för hård ansträngning så jag får ändå hålla mig lite innan jag börjar använda dem. Men det är HELT sjukt nästan att kunna stänga ett par 46or. Oavsett om de sitter tajt eller ej! Jag såg mig själv i spegeln idag och för första gången så var det verkligen tydligt att nått hade hänt. Att jag inte tar upp lika stor plats i spegeln längre. Och min mage är typ platt, den är självklart fortfarande degig, jag är ju långa vägar från att vara i hamn, men jag undrar hur mycket muskler jag fått, eftersom jag faktiskt tappat rätt rejält i cm, det känns i alla fall som om jag är mindre än jag borde vara med den vikten jag har? Skum tanke. Jaja. Det kan vara att jag inte har så bra koll på vad man bör väga i olika storlekar kanske. Men lite muskler har jag nog fått. Jag kan känna dem långt där inne nu, det kunde jag inte göra innan. Inte så som jag gör nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar