2012/04/29

Veckosummering

Den här veckan jobbade jag med vecko-utmaningar. För att göra det lite intressantare för mig, och för att få in lite variation i träningen. Här är denna veckans utmaningar och hur jag klarade av dem. Och jag har vägt in mig själv idag. Alla mina invägningar hamnar på Vikt-sidan.

Vecko-utmaningar

(x) Gå med 4-5 kg extra vikt.
(x) Gå med en vän.
(x) Gå ca 13 km.
(x) Gå intervaller om 1min/5min.
(x) Gå någonstans du inte gått innan.
(x) Cykla istället för att gå.
() Cykla 2 mil.
(x) Klara delmål 2!
(x) Cykla 15 km.
(x) Gå 15 km? (Gick 17,8 km)
() Gå ned 10 kg?
(x) Gå 20 Mil totalt!
(x) Gå med stavar.
(x) Delmål 1!
Jag har lite kvar till att ha gått ned 10 kg och jag försökte men lyckades inte riktigt att cykla 2 mil. Men jag gjorde allt annat och jag la dessutom till lite fler saker under veckan som jag också fixade. Jag klarade dessutom av två av mina delmål den här veckan. Att komma i storlek 48 jeansen (vilket betyder att jag skall skaffa mig ett par 46or att kämpa för att komma i nu.) och jag klarade att gå 20 mil dessutom. Nu har jag gått mycket mer än 20 mil hittills och har lagt upp ett nytt delmål för att gå 40 mil istället.

Nästa veckas utmaningar ser ut så här:
1() Gå med 4-5 kg extra vikt.
1() Gå med en vän.
1() Gå ca 13 km.
1() Gå intervaller om 1min/5min.
1() Gå någonstans du inte gått innan.
1() Cykla istället för att gå.
() Cykla 2 mil.
1() Cykla 15 km.
1() Gå 15 km? (Gick 17,8 km)
() Gå ned 10 kg?
() Gå 30 Mil totalt!
1() Gå med stavar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar