2012/04/29

Lite uppmuntran och sushi




 Idag blev det en ganska så lugn dag när det kommer till promenaderna. Jag och sambon gick in till stan. Fast sambon vägrade gå mer än halva vägen, så vi tog bussen resten av biten. Vi fick ändå en timmes promenad där innan bussen. Och sedan så sprang vi runt på stan en stund också. Det blev lite drömmande på shock där jag suktade efter vackra hårdrocks-t-shirts och ursöta kjolar och diverse annat awsome stuff. Målet med trippen var att se om det fanns en frisör som hade öppet så sambon kunde klippa sig, och för att jag skulle hitta något billigt i storlek 46 att kämpa för att komma i. Det blev efter en god stunds runt-jagande på stan ett par svarta shorts som är 46 och som kan bli jättesköna i sommar och en ny träningstopp som passar bättre nu när det börjar bli varmt ute. Idag var det supervarmt att gå faktiskt. Men det var så härligt. Så blev det en kattmytna-banan (?) till katten också som hon nu älskar här hemma. Och lite vegetarisk sushi till oss som jag avnöjt så långsamt jag kunde. Sushi tar alltid slut för fort för min smak. Älskar det dock.

Det blev en glass också. Men jag tror jag är ok med mina kalorier ändå idag. Det bör inte ha blivit för mycket ändå.  Och jo, jag har hittat ett nytt intresse. Magix music maker är min nya vän. <3 Jag förverkligar alla mina musikerdrömmar nu! Så jäkla svårt det är dock? Trodde jag aldrig att det skulle vara. Bara att hitta på ju... men icke, verser och refränger och bryggor och sånt är svårt att komma på och få att låta bra ihop! Ha en skön kväll alla! /H-M

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. =) Fick inte till en bra bild på shortsen dock. De får man se senare tror jag. =)

      Radera