2012/03/16

Träning

Idag så hade jag väldig huvudvärk, men trotts det dåliga vädret och den vidriga huvudvärken så lyckades jag få med mig sambo ut på promenad. Det blev bara en kort promenad. Men det kändes ändå i benen att jag har promenerat en del denna veckan. Jag har inte fått benhinneinflammation, men när jag sätter igång och börjar röra på mig så brukar min kropp bli ganska så chockad och musklerna i benen är de som vägrar först. Jag känner inte av när jag får för mycket i tid. Vilket ju kanske är bra för jag göra mycket fort, men också dumt för jag tar ut mig snabbt och skadar mig själv på kuppen, och sedan blir det till att vila ett långt tag emellan. Men ja. En kort promenad blev det i dag. Det var bättre än att pressa allt när jag då kände det i benen. Denna veckan har jag ändå hållit det jag ville.
Jag har promenerat varje dag.
Nästa steg i planen blir att ta bort allt godis och chips och glas och eventuell dricka resten av våren. Det sätter jag igång med från och med den 26 Mars. Ny månad alltså. Och en sak i taget den här gången. Vänja sig vid en förändring innan man bestämmer sig för att ändra allt.

Men jag känner mig stark.
//Kramar M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar